مد باز|مدل لباس,مدل مانتو,مدل ساپورت,مدل های جدید و شیک,اس ام اس

ارائه جدیدترین مدل های لباس,کیف,کفش و...,اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه

مد باز|مدل لباس,مدل مانتو,مدل ساپورت,مدل های جدید و شیک,اس ام اس

ارائه جدیدترین مدل های لباس,کیف,کفش و...,اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه

مد باز|مدل لباس,مدل مانتو,مدل ساپورت,مدل های جدید و شیک,اس ام اس

مد باز یکی از زیر مجموعه های سایت و انجمن بزرگ تولز کمپ می باشد...ToolsCamp.ir

بایگانی
آخرین نظرات

اس ام اس عاشقانه و بسیار زیبا

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

اس ام اس عاشقانه و بسیار زیبا

****** *****  ***** ******

کی من خلاص میشوم از انتظار تو ؟ /  کی میرسد بمقصد دل این قطار تو ؟
خواهد رسید فصل بهاری که میشود /  آرام تکیه کرد و رها شد کنار تو . . .
****** ***** ***** ******
گرچه آلوده دنیای غریبم اما / سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم
دل من عاطفه را میفهمد ، من به خود میبالم / با کسی سبزتر از عشق ارادت دارم . . .
****** ***** ***** ******
در دوری لذتی است که در با هم بودن نیست
چون در با هم بودن ترس از فراق است و در دوری شوق دیدار . . .
****** *****  ***** ******
یار باوفایم ؛ در روزهای با تو بودن بی تو بودن را نفرین میکنم
و در روزهای بی تو بودن ، با تو بودن را آرزو میکنم . . .
****** *****  ***** ******
خیال تو همه جا با من است اما ، دلم گرمای بودنت را می خواهد نه سردی خیالت را !
****** *****  ***** ******
دستانم تشنه دستان توست ، شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم
با تو میمانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم
زیرا میدانم بیش از امروز دوستت خواهم داشت
****** ***** ***** ******
ناسپاس از عشق پاکت نیستم
من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم
روی حرفم تا ابد می ایستم!
****** *****  ***** ******

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک ۹۴

خیره است چشم خانه به چشمان مات من

خالی است بیصدا و سکوتت حیات من

حق السکوت میطلبد از لبان تو

چشمان لا ابالی و لبهای لات من !

****** *****  ***** ******

یارم از من بی سببب رنجیدورفت/گریه را دید و برمن خندید و رفت

وقت رفتن دیگر از ماندن نگفت/قصه ناگفته هارا نشنید و رفت

تشنه بودم همچو دشتی پر عطش/مثل باران بر تنم بارید و رفت

گل فراوان بود از باغ من/غنچه ای نشکفته را برچید و رفت . . .

****** ***** ***** ******

آن عشق که دیده گریه و آموخت ازو

دل در غم او نشست و جان سوخت ازو

امروز نگاه کن که جان و دل من

جز یادی و حسرتی چه اندوخت ازو . . .

****** ***** ***** ******

سلامتیه حرفایی که نه میشه اس ام اس کرد

نه تو چت تایپ کرد

نه میشه پای تلفن گفت

حرفایی که فقط مال وقتیه

که تو رو در آغوش دارم . . .

****** *****  ***** ******

وسعت دوست داشتن همیشه گفتنی نیست

پس به وسعت تمام ناگفته ها دوستت دارم . . .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی