مد باز|مدل لباس,مدل مانتو,مدل ساپورت,مدل های جدید و شیک,اس ام اس

ارائه جدیدترین مدل های لباس,کیف,کفش و...,اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه

مد باز|مدل لباس,مدل مانتو,مدل ساپورت,مدل های جدید و شیک,اس ام اس

ارائه جدیدترین مدل های لباس,کیف,کفش و...,اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه

مد باز|مدل لباس,مدل مانتو,مدل ساپورت,مدل های جدید و شیک,اس ام اس

مد باز یکی از زیر مجموعه های سایت و انجمن بزرگ تولز کمپ می باشد...ToolsCamp.ir

بایگانی
آخرین نظرات

اس ام اس عاشقانه-سری اول

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳ ب.ظ

...من!!! و قصه ی چشم هایت...
محو چشمهایت هستم ; بی انکه نگاهم کرده باشی !!!
تقدیم به همسرم

------------

من ناخدای عشقم.....
طوفان حریف من نیست......
من عاشق توهستم......
مجنون رقیب من نیست......

------------

مــیـشـــه کـــه وقتـــی هــــَمـپـــٓــارِتــــونـــو پـیــدا کـردیـــن
یــــه حــلــقــــه ســــاده بـــــراش بــخـــــرین
بــــدین روش حــــَـک کـــــنــن

کـــــُـجـــــا بـــِـجـــــُـز کــــِنـــــارِ مـــــَـن بـــــِه عــــِـشـــق اِنـقـــــَـدر نــــــَزدیـــــکـــــی

:)
__________________
{زیــن پـــس بــدانـیــم کـــه هـمـپــار هــمســـرِ پــاره تــن سـت!! :) }

------------

توافق هسته ای هم انجام شد
میشود میان من و تو هم توافق شود؟!
تمام شروطت قبول
هر آنچه تو بگویی و بخواهی
جز آنکه من غنی سازی عشقت را متوقف نمیکنم...

------------

میم مثل عشقم
------------------
کاش نامت را با خط بریل مینوشتند

صدا کردنت کافی نیست ،

شکوه اسم تو را باید لمس کرد !

-------------

میدونى "دوست دارم" یعنى چی؟
د: دلمو بهت میدم
و: ولت نمیکنم
س: سایه سرت میشم
ت: تمام عمرم کنارت میمونم
دا: داغون میشم از نبودنت
ر: راه دلشکستنتو بلد نیستم، یادم نمیگیرم
م: مرگم نمیتونه عشقمو از بین ببره
.
.
با تمام وجودم دوستت دارم ♥

------------

"به نام چشماش"
چی تو چشاته که تو رو انقد عزیز میکنه..
این فاصله داره منو بی تو مریض میکنه..

------------

منبع: Fun.NasrBlog.Com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی