اس ام اس عاشقانه و رمانتیک ۲۰۱۶

***   ***   ***  ***   ***   ***

نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .

***   ***   ***  ***   ***   ***

یکی از زیباترین لحظه ها

لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه

و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . . .

***   ***   ***  ***   ***   ***

بهار تابستان پاییز زمستان
همه قراردادی هستند
وقتی که گرمی دستانت و نسیم صدایت هست
هر روز من بهاریست

***   ***   *** اس ام اس عاشقانه و رمانتیک ۲۰۱۶ ***   ***   ***

چه از تو دورم کرده‌اند کلمات!
کاش جای این‌همه شعر
فقط نوشته بودم:
دوستت دارم!

***   ***   ***  ***   ***   ***

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک ۲۰۱۶

سفر از چشم‌های تو مَحال بود
که ممکن شد
مرگ که دیگر محال نیست!

***   ***   ***  ***   ***   ***

با توام ای شور ، ای دلشوره شیرین

با توام ای شادی غمگین

با توام ای غم ، غم مبهم

ای نمی دانم …

هر چه هستی باش ، اما کاش …

نه ، جز اینم آرزوئی نیست :

هر چه هستی باش ! ” اما باش! ”

***   ***   ***  ***   ***   ***

زندگی همینه :

انتظار یه آغوش بی منت

یه بوسه بی عادت

یه دوستت دارم بی علت

باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س . . .

***   ***   ***  ***   ***   ***

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک ۲۰۱۶

نبودن هایی هست
که هیچ بودنی
جبرانش نمی کند
کسانی هستند
که هرگز تکرار نمیشوند
و
تو همانی هستی که
هیچکس جای خالیت را پر نمی کند
((((((((((((((((((((((((
تا د?روز هرچه م? نوشتم عاشقانه بود !

از امروز ، هرچه بنو?سم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم !

***   ***   ***  ***   ***   ***

راه می‌روم
و شهر
زیر پاهام تمام می‌شود.
تو،
هیچ‌کجا نیستی!

***   ***   ***  ***   ***   ***

بخند
ساحل دل من کمی موج می خواهد. موج خنده هایت
تا بهم ریزد تمام نظم شن ریزه ها را

***   ***   *** ***   ***   ***

چه جشنِ باشکوهی‌ستْ میانِ ستاره‌ها
انگار به‌ناشُکریِ زمین
تو را به آسمانْ بُرده استْ خدا